نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه: آیا من می توانم آن را کنترل بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه: آیا من می توانم آن را کنترل بدون دیالیز

نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه: می توانید آن را بدون DialysisI کنترل من یک بیمار نارسایی کلیه و دکتر به من گفت که عملکرد کلیه من خوب نیست، 19٪ آن است. او گفت: آن زمان به دیالیز است، اما من نمی خواهم به آن را. من تعجب می کنترل بیماری من بدون دیالیز؟
همانطور که همه ما می دانیم دیالیز و پیوند دو روش شایع نارسایی کلیه است، اما، هر دو آنها دارای عوارض جانبی بسیاری است و می تواند بیماری از ریشه آن را درمان نیست. مانند دیالیز، از آن می توانید کلیه برای دفع سموم و مواد زائد در بدن تجمع جایگزین اما می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست، در گذشته، کلیوی خواهد عملکرد کاملا از دست داد. همانطور که برای پیوند آن را یکی از مؤثرترین درمان برای نارسایی کلیه است، اما نیاز به یک مقدار زیادی از پول، بعد از عمل، بیماران همچنین نیاز به نگرانی در مورد آن، به دلیل مه جدید کلیه دوباره بد می رود. با این حال، به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما نیاز به نگرانی بیش از حد، به دلیل کارشناسان یک درمان جدید برای نارسایی کلیه، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده را اختراع کرده است.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کنترل نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه بدون دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، به عنوان یک درمان موثر در درمان نارسایی کلیه به ارمغان می آورد امید به افرادی که از عملکرد کلیه 19٪ رنج می برند. با بزرگ عروقی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر و محافظت از باقی مانده است. با کمک آن، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است، بنابراین مردم می توانند زندگی بهتری داشته و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند دارند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ارسال ایمیل با ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: